Socialcounter maart 30, 2019
FAQ

Voordat de onderstaande procedure wordt gevolgd, moet u ervoor zorgen dat het apparaat (computer, telefoon …) waarmee u de teller probeert te configureren is verbonden met een wifi-netwerk en niet met een ethernetkabel.

  1. Haal de teller uit het stopcontact, sluit vervolgens opnieuw aan. Wanneer de cijfers beginnen te keren, haalt u de stekker er weer uit terwijl de flaps in beweging zijn.
  2. Steek de teller terug in het stopcontact en als de cijfers beginnen te keren, koppelt u het toestel een tweede keer los terwijl de kleppen in beweging zijn.
  3. Sluit het toestel voor een laatste keer terug aan en laat deze keer de cijfers draaien. Uw teller zou het cijfer “5” moeten weergeven op elke flap. Hierna worden de flappen weer wit en wordt de eerste flap aan de linkerkant gestreept.
  4. Ga nu naar je Mysmiirl account, klik op de knop ‘Reconnect my counter’ en volg de instructies voor het instellen van je counter.

Als de teller nog steeds niet het juiste nummer weergeeft, laat ons dan weten

  • welke stap er niet werkt,
  • wat de teller wel weergeeft (een aantal of blanco flappen of strepen – en in dat geval zou ik moeten weten hoeveel gestreepte flappen u erin slaagt te krijgen)

Succes!